میخوای مدیر موفق باشی ????
نوشته شده توسط : اندرزگو

« میخوای مدیر موفق باشی: مثل دانه های قهوه باش !!! »

روزی زن جوانی پیش مادرش میره و از مشکلات و سختی های روزگار گله میکنه ، مادرش پاسخ زیبایی رو با انجام یک آزمایش به دختر میده ، همزمان با حرف ها و گله های دختر ، مادر شروع به جوش آوردن آب در سه ظرف جدا از هم میکنه ، در ظرف اول مقداری هویج میریزه و در ظرف دوم تخم مرغ میندازه و در ظرف سوم هم یک مشت قهوه میریزه .
بعد از جوش آمدن آب ، ظرف ها رو جلوی دخترش میذاره ، دختر که با تعجب به این کار مادر نگاه میکرد پرسید دلیل این کارت چیه ؟ و در جواب مادر هویج ها رو از آب در آورد و دیدن که نرم شده ، تخم مرغ رو از آب در آورد بعد از جدا کردن پوسته دیدند که تخم مرغ آب پز شده و مایع درونش شکل سختی به خودش گرفته ، و در ظرف سوم دیدن که قهوه رنگ آب رو تغییر داده و عطر و بوی خوبی رو به راه انداخته .
مادر از دختر پرسید : تو کدوم یک از این ها هستی ؟ وقتی شرایط بد و سختی پیش بیاید تو چگونه عمل میکنی ؟
و حالا تو دوست من تو کدامیک از این مواد هستی ؟ هویج هستی که به نظر محکم میایی اما در سختی ها و مشکلات به راحتی خم میشوی ؟ تخم مرغ هستی با یک قلب نرم که با حرارت سخت میشود و دیگر هرگز باز نخواهد گشت !؟ و یا دانه های قهوه هستی که آب را تغییر داد ؟ وقتی آب داغ شد آن دانه ها بوی خوش و طعم دلپذیری را آزاد کردند . اگر تو مانند دانه های قهوه باشی هر چه شرایط بد تر می شود تو بهتر عمل می کنی و شرایط را به نفع خودت تغییر می دهی .
« قهرمان زندگی خود باشید . »




:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: